Msconfig Windows tarafından bulunamıyor

Eğer birgün Başlat > Çalıştır'a msconfig yazdığınızda "Msconfig Windows tarafından bulunamıyor" diye bir hata iletisi alırsanız.

Bu hatanın çözümü için buradan msconfig.exe dosyasının yedeğini indirip,

C:\WINDOWS\SYSTEM32 klasörüne kopyalayın.

Sorun düzelecektir.

Aramalar:

msconfig windows tarafından bulunamıyor, msconfig bulunamıyor, msconfig, windows tarafından bulunamıyor, msconfig yok, msconfig bulunamıyor hatası, msconfig bulunamadı hatası

You may also like...

35 Responses

  1. Adem diyor ki:

    1 haftadır bu sorun için geziniyorum, herkes geyik geyik yazmış ama çözen yok. Sana helal olsun problem düzeldi.

  2. osman diyor ki:

    sağol müdür eline sağlık

  3. ? diyor ki:

    tskrdrm abiii gercekten cok saolunnnnnnnnn

  4. burc ugur diyor ki:

    Saıkasub walla cok tsk ederim sorun düzeldi 🙂

  5. burc ugur diyor ki:

    Saolasın walla cok tsk ederim sorun düzeldi

  6. gökçen diyor ki:

    teşekkür ederim sorun düzeldi =)

  7. ercankurt diyor ki:

    çok teşekkürler sorun halloldu paylaşmak güzeldir…

  8. Recep Altun diyor ki:

    Efendim, saygılarımla; yani ne diyeyim, Çok ama çok teşekkür ederim. Emeğinie yüreğine ve kalemine sağlıklar dilerim. Yukarıdak arkadaşlardan birnin dediğine aynen ben de katılıyorum. Çünkü dosyayı aratıyorum yok diyor böyle bir dosya yok diyor, bir yerde güncellemeyi yükle diyor, güncelleme ben makinandan eskiyim yüklenemem diyor. İnsanları oyum oyum oynatıyorlar.

  9. ahmet küçük diyor ki:

    sağol halloldu,

  10. Erkan diyor ki:

    Arkadaşım teşekkür ederim çok yardımı dokundu format atmaktan kurtuldum deli etti beni 🙂

  11. İbrahim diyor ki:

    Küçük ama çok faydalı bir yardım. Teşekkür etmeden geçmek ayıp olurdu…

  12. Tuna diyor ki:

    Eywallah Kardeş Sorun Halloldu

  13. nevzat diyor ki:

    teşekkürler çok yararlı oldu

  14. nihat diyor ki:

    teşekkürler kardeşim saolasın sorunum halloldu senin gibileri allah başımızdan eksik etmesin amin…saglıcakla kal kardeşim

  15. nuko1950 diyor ki:

    teşekkürler sorunum düzeldi…sağolllll..

  16. ruh diyor ki:

    teşekkürler

  17. ibrahim diyor ki:

    çölde kalmış bir fidanın suya ihtiyacı gibi geldi inanın minik fakat değerli bir bilgi paylaşım için teşekkür ederim saolun.bilgiler paylaştıkça güzeldir unutmayalım.

  18. mesut diyor ki:

    helal sana kardeşşşşşşşş hakkatten iyi çözüm yaw.

  19. sado diyor ki:

    tşkler demedn gecemicem..

  20. phoyrase diyor ki:

    sadece bende olmadı sanırım, dediğiniz dosyayı indirip dediğiniz yere attım ama olmadı ne yapmamız gerek..?

  21. enelle diyor ki:

    helal sana bilader

  22. suha diyor ki:

    sağol emeğine bilgi paylaşımına sağlık teşekkürler

  23. mesut diyor ki:

    hocam gerçekten çok teşekkürler ya.

  24. hhakan diyor ki:

    Hakikaten sağol kardeş. yorumlara baktım da 3 senedir faydalananlar olmuş. yaptığın yardım moda gibi gelir geçer değilmiş. bugün de ben faydalandım. tekrar sağol.

  25. numberonexxx diyor ki:

    eyw kardeşim eline sağlık …

  26. serkan adanaspor diyor ki:

    baba tşk ederim ellerine sağlık (adanalı )

  27. ulaş diyor ki:

    valla çok sağolun

  28. akin diyor ki:

    saol allah razi olsun cok basiti ama cok ihtiyacim vardi

  29. okan diyor ki:

    Mrb msconfig’e girdigim zaman karşıma bu yazı çıkıyor internet cafeden giriyorum bunun çüzümünü bilen varmı? widows belirtilen aygıta yola vaya dosyaya erişemedi ögeye erişmek gereken izinleriniz olmayabilir

  30. kemal diyor ki:

    teşekkürler…….

  31. umut diyor ki:

    Eyw Düzeldi

  32. eynur diyor ki:

    a.r.o kardeşim supersin

  33. adem diyor ki:

    allah razı olsub kardeş

  34. ramazan diyor ki:

    Teşekkürler

  35. Hasan diyor ki:

    Kaliteli paylaşım hemen kendini belli ediyor 😀 Teşekkürler

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir